Baran00مجتمع تجاری- اداری باران در خیابان شریعتی و مابین خیابان میرداماد و اتوبان همت، نبش خیابان دشتستان سوم واقع شده است. دسترسی آسان از طریق بزرگراههای شهید همت، آیت الله مدرس، رسالت و صیاد شیرازی، این مجتمع را بلحاظ دسترسی، در موقعیتی ممتاز قرار داده است.

baran02مجتمع تجاری-اداری باران در زمینی به مساحت ۱۲/۲۲۹ مترمربع با زیربنای ۱۵۶/۱۷۹ مترمربع در ۳۱ طبقه مشتمل بر ۲۱۱ واحد تجاری (طبقات زیرهمکف تا هفتم) ، ۲۱۴ واحد اداری (طبقات هشتم تا بیست و سوم) و ۳۰۰۰ پارکینگمی باشد، این مجتمع با هدف ایجاد محیطی ایده آل برای کسب و کار، فضایی مناسب برای دفاتر اداری، محلی جهت امکان خرید کالا و گذران اوقات فراغت، مطابق با استانداردهای جهانی در حال احداث می باشد.

baran01مجتمع تجاری-اداری باران در زمینی به مساحت ۱۲/۲۲۹ مترمربع با زیربنای ۱۵۶/۱۷۹ مترمربع در ۳۱ طبقه مشتمل بر ۲۱۱ واحد تجاری (طبقات زیرهمکف تا هفتم) ، ۲۱۴ واحد اداری (طبقات هشتم تا بیست و سوم) و ۳۰۰۰ پارکینگمی باشد، این مجتمع با هدف ایجاد محیطی ایده آل برای کسب و کار، فضایی مناسب برای دفاتر اداری، محلی جهت امکان خرید کالا و گذران اوقات فراغت، مطابق با استانداردهای جهانی در حال احداث می باشد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *